فروردینیا رو عشقن
ʜᴏᴍᴇ ᴘʀᴏғɪʟᴇ ᴀʀᴄʜɪᴠᴇ ʙᴀx ᴅᴇsɪɢɴ


فروردینیا رو عشقن

 

 

 

      بوسه                   بوسه                                    بوسه                             بوسه

 



نظرات شما عزیزان:

parya.R
ساعت15:30---5 آذر 1394
اگه کسی یه ذره هم غرور نداشته باشه هر .ی بیاد بهش یه تیکه یا یه حرف بد می ندازه.
اما اگه(غروری مثل غرور من مثل من کسی) این اجازه رو نده هیچی جرئت پیدا نمی کنه . این خــــــــــــــــود ادمه که
ارزشــــــــــــــــــــــــ ـشــــــــــــــــــــــــــــ ـــــو
مشخص می کنه.
خـــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــود ادمـــــــــــــــــــ
با کارهاش
پاسخ:اره واقعا


parya.R
ساعت15:26---5 آذر 1394
اون پست غرورو بره اذریام نوشته بود
پاسخ: ( - :


محدثه
ساعت13:56---5 آذر 1394
اونایی که ازغرور دم میزنن چراحال ماروبهم میزنن
همه باس مث خودم باشن بدون غرور بیجااااااا
پاسخ:اتفاقااااااااا غرور باید باشه کسی هم از غرور بیجا دم نزده عزیزم.اگه حالت بهم خورده لطفا برو ی جا دیگه نمی خوام تو وبم بالا بیاری تازه درستش کردم خخخخخخخخخخخ


parya.R
ساعت13:34---5 آذر 1394
این قلبتم مبارک فروندینی با مرام
پاسخ:مچکرم


ڪَمَر بـآریڪ
ساعت19:33---4 آذر 1394
عَلیـکـٌ

بِمـ بِســــــــــَر
پاسخ:سلام مرسی ک اومدی حتما


parya.R
ساعت18:22---4 آذر 1394
تا فردا وقت داری بره من پست بزاری:حرفم نباشه

پاسخ:آخه چی بزارم من


parya.R
ساعت18:19---4 آذر 1394
قالب جدیدت هم قشنگه
پاسخ:نه خوشم نیومد عوضش میکنم


محدثه
ساعت18:05---4 آذر 1394
زهرا چرا تو....ج نمیدی
پاسخ:نبودم عزیزم
پاسخ:شرمنده ) - :


parya.R
ساعت17:25---4 آذر 1394
مرسی زهرا خانم...
ندایی بهت گفته بود متنشو
پاسخ:حصود خانووم شمارو هرروز میینم ندایی رو نمیبینم ک


parya.R
ساعت15:49---4 آذر 1394
زهرا پست من کو
پاسخ:نمیدونم که چه پستی برات بزارم ) »: متنشو بده من بزارم


پریا
ساعت15:48---4 آذر 1394
عالی گلکم
قالبتم خیلی قشنگه
پاسخ:میسی عسیسمممممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ωʀᴏᴛᴇ ʙʏ : zahra ( - :